نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
842
-
الف
+

نشر گزارش اختصاصی از نمایشگاه هنرهای تجسمی «هم خانه» امشب در آی فیلم 2

گزارش تصویری از نمایشگاه هنرهای تجسمی «هم خانه 2» ویژه هنرمندان افغانستانی مقیم ایران امشب از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

گزارش تصویری از آیین گشایش نمایشگاه «هم خانه2» که به منظور نمایش دستاوردهای هنری هنرمندان افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران در کوشک باغ هنر تهران برگزار شد، امشب سه شنبه 9 حوت (اسفند) از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود.

دومین نمایشگاه «هم خانه» در رشته هنرهای تجسمی؛ از جمله خطاطی، نقاشی و عکاسی و همچنین دستاورد های هنرمندان افغانستانی در زمینه صنایع دستی با همکاری مشترک اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی تهران، شبکه آی فیلم 2، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و برخی نهادهای فرهنگی دیگر در کوشک هنر برگزار شده است.

در این نمایشگاه بزرگ هنری 67 هنرمند افغانستانی در زمینه های هنرهای تجسمی و صنایع دستی اشتراک کرده اند و حدود 160 اثر در در معرض دید عموم گذاشته شده است.

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 18 از تاریخ 7 تا 13اسفند (حوت) (به جز تعطیلات رسمی) به خانه کوشک هنر تهران مراجعه و از این آثار دیدن نمایند.

گفتنی است گزارش تصویری از نمایشگاه «هم خانه2» امشب ساعت 19:50 به وقت تهران، ساعت 20:50 به وقت کابل، و 21:20 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر